Pages

Monday, September 22, 2008

TAG

ermm..ade TAG... sonang je nih.... kalo shem kasi mcm cikgu skolah tadika je rasa bagi homework..hahahaaaa.. jap mau jawab...


1 - Apa yg buat anda suka dgn hari raya tahun ini?


Perkara yang menbuatkan saya suka raya tahun ini ialah kerana.... ops.. saya tak suka.. sebab saya sengkek... Roadtax mati bulan nih...uwaaa... takleh raya lor....:((


2 - Apa pula perkara yg anda rasa menyedihkan bg hari raya tahun ini?


Mmg sangat sedih sebab 'Tuttt.....' (perkara yang menyanyat hati)


3 - Listkan 3 jenis kueh raya tradisional kegemaran anda..


i-Lomang panas(kalo sejuk keras)
ii-Tapai pulut (kalo aku hadap sampai panas2 tekak...hahah)
iii-ketupat palas yang mak aku buat..hihihi..
(biskut2 nih bukan tradisional OK....)


4 - Listkan 3 makanan raya kegemaran anda..


alamak..bukan sama mcm no.3 kat atas ke?... takpe lah anggap je sama:)) hahaha...


5 - Berapa budget duet raya anda tahun ini?


anak buah aku sure 10 hengget sorang..ade 6 orang je..adek aku 50 hengget.. yang lain2 takyah... duit dah abis bayar kat JPJ ngan UNIASIA...hahha....


6 - Berapa helai bj raya anda tahun ini?


baju melayu sepasang je..tu pun gov sponsor masa maulidur rasul dulu...hahah.. malas dah nak buat... pakai yang tuh jelah... lagi pun lum penah pakai lagi lepas tuh...


7 - 3 rumah wajib anda akan beraya tahun ini..


i-maklong
ii-mak ngah
iii-umah kawan rapat aku... n kawan2 1 kelas masa ting 5 dulu.. bleh kata wajib lah seme...


8 - Duit raya paling byk anda dapat dr seseorg..


Dulu mase kecik aku byk dapat dari wang zakat(aku kan anak yatim)...masa besar nih BARISAN NASIONAL kasi 200 tahun lepas... paling byk kot...maklumlah kan tahun nih mengundi:))


9 - Kenangan yg tak dpt dilupakan ketika raya..


kenanga hampir sama.... time salam ngan mak lah...rasa lapang je dada rasanya :D....


10- Harapkan duit raya dari sape tahun nih yang banyak?


SHEMmmmmmmmmmmmmmmmmm......................

Cukup stakat nih je...harap2 yang no.10 nih jadi kenyataan...........yahooooooooo

9 comments:

(o_0) said...

TUTT tu ape weh :-w

tapai tu kueh ker b-(

kata soklan sekolah rendah.. tp xreti jwb >:p

oit oit mne ade soklan no 10 :-w

aku tmbh kat tag aku karang >:)

aku nak duit dr ko :>

Fadli said...

ahhh peduli pe aku.. tapi kira kuih pe... bukan nya minuman...hahaha....


tut tu aku tekentut...ahhaha...

kunang-kunang said...

bj raye sponsor punye
siot jek
hahahah =))

padli said...

cha~~ gunakan kesempatan yang ade...hihi....

^^CoMeL^^ said...

baju yg maulidul rasul aku plak..
dah buwuk...
huwaaa....
pakai setiap ari khamis..

bg corak batek sgt...
aku ni dah la mls gler mo gosok bj batek:D

padli said...

ko mmg malas.... aku khamis pakai tshit je...

(o_0) said...

bj raya aku pon sponsor gak siap tudung tu :-"

Oyin said...

so...
padli x wajib dtg umah aku...
padli x mintak duet raye kt aku...

maknanyer...
selamat duet aku...
yahooooooooo!!!!!!!!!!

blur " ~ " specky o_O said...

wahwahwahh....

thn ni kete ko la yg beraye ek =))