Pages

Thursday, September 18, 2008

SPA Fish


Hik hik.. Jgn jeles oyin..aku dah wat spa fish nih.... sangat best lor.... ringan je kaki rasa.... ala murah je wat mende nih... 10 hengget je stengah jam.... best tuh.. tapi geli bangat..hahah....
pada sesape yang rasa kaki dia dah nak berkarat mcm shem n oyin tuh..elok lah rasanya buat spa fish nih.... huhu.... lepas nih nak wat body spa lak... tapi tak syok wat sini...nak wat kat Bali n Bangkok je rasa..llalalalaaaa:-"

14 comments:

kunang-kunang said...

cehhh
buat juge

weeiii
cuba kan
ko kepit ikan tu
nnt dia mati tercepit tau
lawak giler
muahahahhaha
aku pnh tgk mmbr aku buat
sian ikan tu

hahahahhaha

blur " ~ " specky o_O said...

abesla ikan tu jap lagik mati xtahan bau kaki ko =))

satu keje owner kedai tu nak beli ikan len...

bankrup kedai tu dpt kastemer cam ko :))

(o_0) said...

aah kan olyn kan..

kasihan ikan tu.. ko bunuh dlm bln pose lak tu dgn kaki kau yg bau dan bercagu plus karat giler ..

kaki aku mne ade karat b-(

^^CoMeL^^ said...
This comment has been removed by the author.
^^CoMeL^^ said...

ko wat jgak fish spa neh ek..
ko punye yg rm9.90 tue hek??
yg bekas kecik kan??
tak besh ahh..dah la tk dalam[-(

aku punye beshhh..
lagik byk ikan..
mahai rm2.10 jek...
uhuhuhuhu

padli said...

cha~~ dia dah tolong kita..kita nak bunuh lak.. tak patut[-(


olyn~~ kalo busuk nape byk ikan betina kat kaki aku:">... tu maknanya wangi...hihihi...


shem~~ elee ko dengki..kaki ko lagi teruk..hahah


mell~~ ko wat kat mana? nih aku bela sendiri:-"

^^CoMeL^^ said...

giler kedekot!!
bela sendiri smp kena byr???
cettt

apa punya olang

Oyin said...

smpai ati ko ajak aku :(
*cecepat cancel nama ko gi buke pose kt marriot*

kaki aku mna berkarat :-"

baik ko gi blk kedai tu...
mesti ikn2 dh mati lps geget kaki ko muahahahaaa

*bwak laa aku :-s*

Hanya Aku Sorang said...

rugi ler oyin xbuat..
aku yg pengaruh dia suruh buat spa fish..hehe

bro, kat pavillion yg best.. tapi mahal ler.. rm38 sejam..
aku dapat free... *wink wink*

Fadli said...

mell~~ ape lak dekut..kalo kawan2 mau wat free je:D... kat longkang blakang umah aku...hahaha...


oyon~takmo bawak ko.. ko tak ajak aku g marriot..huh... nnt mgu depan mau g lagi..huhu


din~~ mana ade..aku g sndiri lah.... aku wat KLCC je nih...lalalal.....

Fadli said...

mell~~ ape lak dekut..kalo kawan2 mau wat free je:D... kat longkang blakang umah aku...hahaha...


oyon~takmo bawak ko.. ko tak ajak aku g marriot..huh... nnt mgu depan mau g lagi..huhu


din~~ mana ade..aku g sndiri lah.... aku wat KLCC je nih...lalalal.....

^^CoMeL^^ said...

longkang blkg umh???
itu berudu ah..anak katak..
bukan ikan b-(

Oyin said...

nk hekot lh!!

cikailah said...

apa la bayar ikan gigit taik kaki yg masam tuh......... hahaha baik ko cuci ngan sabun jer..... :))

awas jika byk ikan spa maknenye kaki anda itu terlalu BUSUUKKKK..!! hhaha