Pages

Thursday, September 25, 2008

Puasa & Raya

Saat ini jam menunjukkan pukul 5.50 pagi.. Azan subuh sayup terdengar... lagi beberapa hari je sisa2 Ramadhan akan kita lalui.... rasa mcm baru aje pertengahan puasa...cepat tul masa berjalan... Puasa kali nih aku lalui mcm biasa... berbukan selalunya sorang2 .. sahur kadang2 sorang gak n housemate... terawih pun tak lengkap sangat...tapi lagi baguslah berbanding tahun2 yang dulu...takpe lah... janji ade improvement...Setiap kali berbuka puasa aku sentiasa ingat pada mak aku yang berbuka sorang2 kat kampung.. sahur pun dia sorang... mmg sedih giler :(..patut ke aku sebagai seorang anak biarkan seme nih... tapi walaupun semua nih sementara,,aku sebagai anak mmg rasa sedih kalo terfikir semua nih....dulu dia ditemani suami tercinta..tapi skrang tak lagi..adek bongsu aku tahun nih SPM dan tinggal di asrama...Abang aku yang sulung n kembar atas pada aku je slalu balik.. abang2 aku ajak duk skali ngan dorang dia tak mo...takpe lah adek aku pun dah nak abis skolah.... Cara nak hiburkan mak aku... aku cuba bykkan cal dia.. tu je... takpe lah semua tuh dah hampir selesai....aku pun dah Ok... walaupun hidup aku kebelakangan nih byk sangat bergolak...macam- macam aku lalui,,aku tempuh dengan tenang.. cuma ade perubahan kecil berlaku... mungkin ade yang perasan.. kenapa aku jadi mcm nih.. berdiam diri je di Putrajaya yang agak damai nih... hihi...semua nih aku hadapi dengan tenang skali... anggap je semua nih ade hikmah sebaliknya....kan???


Rabu depan kita dah nak sambut Raya... Soooooooooooo kita enjoy.....huhu.....

Jumaat sudah mau balik......kita pakat raya k.... semua orang mesti mau happy2.. except yang tak balik raya..huhu.... tapi kawan2 aku mostly semua balik raya.....

Dikesempatan ni aku ingin Mengucapkan


SELAMAT HARI RAYA AIDULFITRI.. MAAF ZAHIR BATIN TUK SEMUA...

Moga raya kali nih paling bermakna dalam hidup kita.....

7 comments:

^^CoMeL^^ said...

camat hari raya padlie..
ko cuti bile??
balek bile??

blur " ~ " specky o_O said...

sungguh syahdu ayat2 ko tu.... 8->

selamat ari raye gak dok >:D<

pasni jgn salah kol lagik :-"

ko tu yg rabun bkn aku b-(

bAby_bEe said...

dok ~ huhuhuhuh dah lama tak conf kan 8->

ko jaga diri bebaik dok... aq tetap cayunk ko >:D<

kunang-kunang said...

selamat pegi
dan selamat pulang
=)

(o_0) said...

hati² drive :)

semoga slmt sampai ke destinasi :D

kem slm emak ;)

ape lagik ek.. ermm kalo ko g raye umah wana kem slm wendu kat dia ye :x

hah lg satu.. duet raya aku jgn lpe :-"

semoga bergembira di hari raya.

Selamat Hari Raya n mohon maaf slh silap. Mintak halal terlbh terkurang ye.. tp utang ko aku xhalal kan lg :-"

fuziana said...

Selamat Menyambut Hari Lebaran tak lama lg...

Hati2 drive....

Maaf Zahir dan Batin :)

Oyin said...

ayat "berdiam diri je di Putrajaya yang agak damai nih"
kita cm sama lh muahahahahah
aku juge dh ada perubahan tau lalalaa

aku gi raye umah ko....dn ko raye umah aku...aku wat mee bandung...mau???

dn kasut kt umah aku sentiasa kemas ok!! cuma makin bertambah jer hahahhaaa