Pages

Thursday, September 18, 2008

Politik semasa

erm... rasa nak sentuh sket pasal politik... Ape pendapat korang pasal keadaan semasa negara kita...ape pemberita luar negara pandang negara kita skrang? ape berita yang di baca di negara masing2?? malaysia tengah aman damai ke?? Malaysia makmur ke? Ekonomy Malaysia stabil ke? erm..

Kadang2 kita dah naik muak dah baca berita2 skrang... tak kira lah utusan ke, Bharian ke, Suara keadilan ke, Harakah ke.. Sinar harian ke? masing2 ade agenda ... Kita dah besar dah pandai fikir sendiri.... Sini aku takmo memihak mana pihak... korang leh ushar ler kat sini2 :-

1. http://www.utusan.com.my/
2.http://www.bharian.com.my/
3.http://cyberita.asia1.com.sg/
4.http://www.bernama.com/bernama/v3/bm/
5.http://www.sinarharian.com.my/
6.http://www.malaysiakini.com/bm/
7.http://www.harakahdaily.net/
8.http://www.suarakeadilan.com/sk/
9.http://www.chedet.com/
10.http://anwaribrahimblog.com/
11.http://www.rembau.net.my/
12.http://www.drkhir.com/

Tu je yang aku leh kasi... Web nih hari2 aku bukak.... seronok tak baca ??? skrang bukan jadi seorang pemimpin yang di cari... POWER yang jadi rebutan..kan kan kan???? Akhir nya nanti bangsa mana yang musnah??? :(


FIKIR2 LAH RENUNG2 KAN LAH... :)


SEDARLAH ORANG MELAYU...
TAK GUNE BERMUSUHAN ANTARA KITA..
TAK KISAHLA BN KE....PAS KE...PKR KE...
TOLONG LA BERSATU PADU..
NI BUKAN PASAL ISLAM SHJ...
TETAPI PASAL MARUAH BANGSA...


Alamak mcm wakil rakyat lah:))

4 comments:

(o_0) said...

dah tau dlm surat khabar, online, kat lua kat dlm umah cite bab politik.. yg ko pi cite psl politik kat sini wat pe b-(

xsuke xsuke xsukeeeeeeeee...

"kita idup bia dgn ILMU.. diikuti dgn iman.. dan amalan. insyaallah dpt kab bha rho kab alif tha nun... "

ade ilmu xdek iman then xamal.. cani ah jd nye :|

Padli said...

Saje je.. nak kasi seme sedar...

Ramaii yang lum sedar lagi nih....

Oyin said...

kisah rebut kose jer...

bosan bosan haishhh

[mohamadtahir] [mz] said...

huhu..citer la asal ada citer... nmpk la juga ter-update blog niii...


hg jgn gila camtu.... hilang macho:))