Pages

Tuesday, January 8, 2008

Rini dah 8.1.2008

Salam!!!!

uwaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
laju tul masa bjalan..
ape aku nak taip ni ekk..kang tak update
ade orang marah lak:-"

Rini bz lagi ngan keje
kene wat transfer staff ebot 100++ orang..
penat tul..... bila lah agaknya nak settle
kadang keje nih menghantui aku tul
kadang2 tengah mandi tengan
ratakan sabun kat badan pun tingat pasal keje:))
itu tak settle ini tak settle :-<..

Pape pun pasal keje aku nak settlekan ujung mgu nih
aku nak g bcuti jauh2 (jauh ke???) :))
aku nak release my tension
aku nak rasa naik train (tak penah lagi naik) :)):))
smalam dah ade orang tolong belikan dah tiket aku :-"
dia cakap free je... :-" baik tul budak tu :-"


Ok lah aku nak start buat keroja:-<..

2 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

nk g jauh :o

ko nk g mne :((

jgn tgl dakuuuuuu uwaaaaaaa...


* tiket tu free utk aku je :-" ...

mochitsuki said...

huh.. ngade..