Pages

Wednesday, January 30, 2008

Aku Yang Keboringan :(

Boringgggggggggggggg.....................................

erm..... smalam tdo awal..lepas Isyak aku dah tdo..dalam kul 8.45 kot.. ngantuk giler.. dah banyak aku hutang tdo nih...sejak balik dari penang aku lum tdo puas lagi..asyik tdo kul 12/1 je.... g keje pun tsengguk2 je... datang keje pun tension je..Hari2 pasal ISO..bosan kpala otak.... rasa nak bercuti lagi lah..tapi duit dah takdak.. aku pun tak tau nak cita lain..takde mende istimewa pun berlaku dalam mgu nih... saje je rajin menaip nih..nanti kata aku tak update lak blog nih... lalalala.....


Ok lah mo wat koje :D

1 comments:

NAAK's said...

booking airasia ade duit lak :-"

mgu dpn jejln lg .. huhuhuhu.. xkawen la padli jwbnyeeee

kasihan awek dia :|

=))