Pages

Monday, January 25, 2010

Salam

Assalamualaikum

Blog saya nih dah nak basi rasanya, lama sangat dah tak update. Ramai yang dah menegur, ape kan daya, bila saya rajin idea hilang, bila malas je idea datang. Lagi pun skrang nih takde ape yang best² sangat berlaku dalam hidup yang nak dikongsikan bersama. Insyaallah lepas nih saya akan rajin² kan diri nak update sokmo.

Ape yang best saya rasakan skrang yalah tengah menunggu hari isteri saya melahirkan anak² kami. sebenarnya masih awal untuk kami tunggu dedatang anak² tersebut. Skrang nih isteri saya tengah sarat mengadung anak² itu. skrang dah pun masuk minggu yang ke-30++ (dah 7 bulan lebih). Rasanya kurang dari 70 hari lagi masa tuk bsalin. Harap² semua selamat dah dipermudahkan.. kamu² smua tolong doakan yer..

Esok petang kami akan buat check up kat Klinik Ghazali Jengka, kalo boleh kami nak buat detail scan, nak tengok jantina anak yang sorang itu yang masih lagi menjadi tanda tanya. Lusa pulak nak ke Hospital Sultan Haji Ahmad Sha (HoSHAS) seperti temujanji dengan pakar O&G. Kandungan ini harus di monitor selalu. maklumlah ini kes berlainan dari yang lain.

Pape pun saya sentiasa doakan semua selamat dan dipermudahkan olehNya....


p/s: Sbnarnya tengah takde keje nih...hehe

0 comments: