Pages

Wednesday, March 19, 2008

Esok Maulidur Rasul.....


Tada.......................>:D<.. Rajin lak aku ari nih .... nampak tak set baju melayu nih.... nanti nak balik gosok n nak pakai esok tuk perarakan di Bukit Jalil.... Waki kementerian Kesihatan yang beriman nihi ...hahahah.... Bukan suka rela sangat pun nak pogi...... lagi pun takde pape nak wat... so aku juin lah.... bukan baik sangat pun aku nih... biase2 je :D:D:D Nanti nak amik gambo kat sana..kalo aku rejin update aku taruk gambo..kalo malas takde lah agaknya :)) Korang doakan lah aku rajin update :)) ni pun baru anis meeting penempatan tadi.... Keje abih 4.30 tapi meeting tuh abih kul 5.45..... Ok lah..aku mau balik dulu... nanti ketemu lagi.......

6 comments:

Anonymous said...

See here or here

NAAK's said...

padli jgn klik tu..

tu virus :-ss

pepel lg ek bj melayu ko :p

Fadli said...

virus ke:-s...sape nih :-?


aku dah ade 3 lai baju kaler nih [-(

(o_0) said...

ntahs ape ntah .. abaikn sjeeee...

=)) .. adesss.. muke ko pon da jd kaler pepel @-)

weh bile nk pakai bj batek pink tu :|

kasik la aku tgok 8->

^-^icha^-^ said...

pic ko pakai bj nih tade ke 8->

Fadli said...

shem~~ nanti g kenduri kawen aku pakai k:>


cha~~kan dah ade tuh :>